۲۵ دی؛ سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ افتتاح می شود

بررسی کاربردهای بلاک‌چین در عرصه ارتباطات بازاریابی در دانشگاه تهران
ژانویه 14, 2019

۲۵ دی؛ سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ افتتاح می شود

برندگان اولین دوره اعطای جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ در دانشگاه تهران معرفی می‌شوند/ بررسی کاربرد نورومارکتینگ و بلاک‌چین در ارتباطات بازاریابی

سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ ۲۵ و ۲۶ دی ماه به ریاست دکتر علی‌اکبر فرهنگی چهره ماندگار در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دکتر مسعود کیماسی دبیر علمی سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ در اشاره به موضوعات جدیدی که در حوزه ارتباطات بازاریابی در این کنفرانس بررسی می‌شود، گفت: علاوه بر موضوع بازارسازی از طریق ارتباطات بازاریابی و برندینگ، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، رفتار مصرف‌‏کننده، اثربخشی تبلیغات، موضوعات نوظهوری مانند بلاک‌چین و اثرات آن در ارتباطات بازاریابی و ایجاد اعتماد در مخاطب و نیز بازاریابی عصب پایه (نورومارکتینگ) در این کنفرانس مورد بحث قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه کارشناسان و سخنرانان این کنفرانس از اساتید دانشگاه، مدیران آژانس‌های تبلیغات کشور و سفارش‌دهندگان آگهی انتخاب شده‏‌اند، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آموزشی متعددی با حضور نمایندگان آژانس‌های تبلیغاتی و صاحبان آگهی در حین کنفرانس برگزار می‌شود.

عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با اعلام اینکه در سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ برای نخستین بار جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ به بنگاه‌های اقتصادی برگزیده اهدا خواهد شد، از اتصال فعالیت‌های ارتباطات بازاریابی بنگاه به استراتژی‌های سازمان، ایجاد برنامه‌های ترفیعی نظام‌مند و ساختاریافته در نتیجه فعالیت‌های ارتباطات بازاریابی، شناسایی درست مخاطب، تولید و توسعه پیام متناسب با مخاطب، انتخاب رسانه و بستر مناسب برای عرضه پیام و میزان اثربخشی برنامه‌های ارتباطات بازاریابی در توفیق سازمان به عنوان شاخص‌های مورد توجه در فرآیند شناسایی بنگاه‌های شایسته دریافت این جایزه نام برد.

وی تصریح کرد: مدل این جایزه بر اساس تحقیقات و نیز همفکری اساتید و صاحب‏نظران طراحی شده است که از این بابت اولین مدل ساختاریافته سنجش بلوغ فرآیندهای ارتباطات بازاریابی و برندینگ شرکت‌ها (صاحبان آگهی) است.

دبیر علمی سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ با بیان این که همزمان با نخستین دوره اعطای جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ، شش برند در این جایزه شرکت کردند، اظهار کرد: ۲۶ دی ماه همزمان با دومین روز برگزاری کنفرانس در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، برگزیدگان جایزه معرفی خواهند شد.

کیماسی در تشریح سایر برنامه‌های این رویداد، گفت: با همکاری مرکز توسعه ارتباطات و آگهی‌های همشهری بیش از ۴۰ آگهی تبلیغاتی برتر انتخاب و در اختتامیه کنفرانس ازطراحان و ایده‌‏پردازان این آگهی‌‏ها که در آژانس‌های تبلیغاتی مشغول فعالیت هستند تقدیر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *