سومين كنفرانس ملی ارتباطات بازاريابی و برندينگ افتتاح شد.

لیست مقالات پذیرش شده در کنفرانس
ژانویه 14, 2019
سطانی‌فر: برند، شعار نیست
ژانویه 15, 2019

سومين كنفرانس ملی ارتباطات بازاريابی و برندينگ افتتاح شد.

سومین كنفرانس ملی ارتباطات بازاریابی و برندینگ افتتاح شد./ تشریح سیر شكل گیری ارتباطات بازاریابی در ایران و جهان از زبان علی اكبر فرهنگی

علی اكبر فرهنگی چهره ماندگار مدیریت رسانه گفت: ارتباطات بازاریابی از دهه ١٩٨٠ به بعد وارد ادبیات بازاریابی شده و امروز جایگاه ویژه خود را باز كرده است.

دكتر علی اكبر فرهنگی در آیین افتتاحیه سومین كنفرانس ملی ارتباطات بازاریابی و برندینگ در محل مركز همایش های دانشكده مدیریت دانشگاه تهران با بیان اینكه ارتباطات بازاریابی از دهه ١٩٨٠ وارد ادبیات بازاریابی شده است، افزود: اوج مقوله بازاریابی در ایران در دهه ١٣٣٠ و اوایل ١٣٤٠ شروع به شكل گیری می كند.

وی با بیان اینكه پیشینه بازاریابی در ایران بسیار طولانی است، گفت: البته مفهوم ارتباطات بازاریابی و بعدها برندینگ مفاهیمی جدید هستند و تقریبا از نیمه دوم قرن بیستم كه بحث بازاریابی شدت می گیرد، به تدریج رشته ها و شعب مختلف بازاریابی برای خود جایگاه و پایگاه و محمل تبلیغاتی ایجاد می كنند.

بر طبق این گزارش، دكتر مسعود كیماسی دبیر علمی این كنفرانس نیز ضمن اعلام برنامه های ٢٠ سخنرانی و ٨ كارگاه آموزشی در سومین كنفرانس ملی ارتباطات بازاریابی و برندینگ، گفت: هدف از فعالیت های ارتباطات بازاریابی و برندینگ این است كه یك ارزش نامحسوس برای كالا برای مخاطبین و مشتریان خلق كرده و دیدگاه مردم را تغییر دهیم.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران با تاكید بر انسجام و هماهنگی بین عناصر مختلفی كه در ارتباطات بازاریابی و برندینگ استفاده می شود، خاطرنشان كرد: فعالیت های ارتباطات بازاریابی موفق نخواهد بود مگر اینكه بویژه ارتباط صاحبان آژانس ها و صاحبان برند و آگهی دست به دست همدیگر دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *